BAKAN ÇAĞATAY KILIÇ KYK KURUMSAL İLETİŞİM MERKEZİNİ İNCELEDİ

17 Mart 2016

Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu Kurumsal İletişim Merkezinde incelemelerde bulundu.

Bakan Çağatay Kılıç,  ‘yüz yüze iletişim’, ‘çağrı merkezi’ ve ‘santral’ olmak üzere üç ayrı servisi bünyesinde barındıran   Kurumsal İletişim Merkezinde yaptığı inceleme  sırasında yetkililerden yapılan çalışmalar ve  gelen talepler hakkında bilgi aldı. KYK Genel Müdürü Sinan Aksu ile  birlikte Kurumsal İletişim merkezine gelen çağrıları ve verilen cevapları monitörden takip eden Bakan Çağatay Kılıç, görevlilerle de sohbet etti.  Bakan Çağatay Kılıç, Karabük'te yapımı devam eden Öğrenci Yurdunun maketini de  inceledi.

KİM NEDİR?
Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu'nda daha önce bazı daire başkanlıklarının bünyesinde birbirinden bağımsız hizmet veren çağrı merkezleri, KYK Kurumsal İletişim Merkezi (KİM) adıyla tek çatı altında hizmet veren modern bir sisteme dönüştürüldü.  ‘yüz yüze iletişim’, ‘çağrı merkezi’ ve ‘santral’ olmak üzere üç ayrı servisi bünyesinde barındıran Kurumsal İletişim Merkezine gelen aramalara uzman personel tarafından cevap veriliyor, başvuru ve sorunlar anında çözüme ulaştırılıyor. KYK  KİM'e bizzat gelerek başvuruda bulunan öğrenci ve velilerin sorunları da Yüz Yüze İletişim Servisi'nde uzman danışmanlarca çözüme kavuşturuluyor. Bilgisayar, internet bağlantısı ve yazıcının da bulunduğu merkeze ziyarete gelenler, başvuru sırasında istenen belgelerle ilgili işlemleri kolaylıkla gerçekleştirebiliyor. Modern sistemlerle donatılan çağrı merkezinde günlük ortalama 2 bin telefona cevap verilirken, 100'ü aşkın kişiye de yüz yüze iletişim hizmeti sunuluyor.     
Kurumsal İletişim Merkezi, 444 19 61 numarasıyla, haftanın 7 günü mesai saatleri içerisinde çalışırken, yurt yerleştirme, kredi ve burs başvurularının açıklandığı günlerde öğrenci ve velilere gece 24.00'a kadar hizmet veriyor.